1. Γενικά
ΣΧΟΛΗ |
Σχολή Οικονομικών Επιστημών |
||||
ΤΜΗΜΑ |
Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
BA817 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
8 | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 3 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 0 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 0 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
3 | 6 | |||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Επιστημονικής περιοχής, Επιλογής Κατεύθυνσης | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | Δεν υφίστανται απαιτήσεις | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνική | ||||
IΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι (εφόσον υπάρχει αίτημα από́ φοιτητές Erasmus) | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Στόχοι του μαθήματος: Λειτουργίες τουριστικού marketing. Διαφορετικά χαρακτηριστικά τουριστικού προϊόντος. Ιδιαιτερότητες τουριστικού marketing. Τμηματοποίηση αγορών & εφαρμογή στρατηγικών. Tour operators, ταξιδιωτικές επιχειρήσεις & τουριστική αγορά. Επίδραση ταξιδιωτικών επιχειρήσεων στη διαμόρφωση του προϊόντος. Παράγοντες που επιδρούν στην επιλογή τουριστικών προορισμών. Εικόνα & ταυτότητα τόπου (branding). |
|
Γενικές Ικανότητες |
|
• Αυτόνομη εργασία • Ομαδική εργασία • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις • Λήψη αποφάσεων |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Διδακτέα Ύλη Εισαγωγή στον επαγγελματικό τουρισμό. Συνεδριακός τουρισμός. Χώροι, εξοπλισμοί, ολοκληρωμένες ξενοδοχειακές υπηρεσίες. Επιστημονικά συνέδρια & επισιτιστικές υπηρεσίες. Ψυχαγωγία & ανθρώπινο δυναμικό. Διαχείριση ελεύθερου χρόνου. Εκθέσεις Επιχειρηματικά ταξίδια. Mega events. Event marketing. Branding |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
• Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class κατά τις ώρες διάλεξης/γραφείου. • Οι παρουσιάσεις πραγματοποιούνται μέσω PPT. • Δυνατότητα επικοινωνίας με τον διδάσκοντα μέσω e-mail. • Διάθεση των διαλέξεων στου φοιτητές, μέσω e-class. |
||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Γραπτή τελική εξέταση (100%) |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία |
• Βασιλειάδης, Α. Χ. (2009) Η διοικητική & το marketing των τουριστικών προορισμών, (2η έκδ.), Αθήνα: Σταμούλη. • Fyall, A., Legoherel, P., Frochot, I., Wang, Y. (2020) Marketing τουρισμού & φιλοξενίας, Αθήνα: Rosili. • Kerin, A. R. & Peterson, A. R. (2011) Στρατηγικές marketing, Αθήνα: Τζιόλα. • Middleton, V. & Hawkins, R. (2004) Τουριστικό marketing, (μτφρ. Αντώνογλου, Ε.), Αθήνα: Κριτική. • Spanos, D. V. (2019) “Branding & myth: When Persephone was abducted in mountain Olympus”, 4th International Conference on Changing Cities: Spatial, Design, Landscape & Socio-economic dimensions, June 24-29, Chania, Greece. • Spanos, D. V. (2017) “Branding cultural heritage: Global vs Local”, MENON, 4, pp. 54-66. • Σπανός, Δ. Β. (2017) “Μνημεία & branding: Αλληλεπίδραση πόλης & περιφέρειας”, 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου, 30/03-02/04, Λάρισα. |
- Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |