1. Γενικά

ΣΧΟΛΗ

Σχολή Οικονομικών Επιστημών

ΤΜΗΜΑ

Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

BA817

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

8

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Διαλέξεις 3
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις 0
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) 0

ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ

3 6
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Κατεύθυνσης, Υποχρεωτικό Επιλογής
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όχι
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ελληνική
IΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Ναι (εφόσον υπάρχει αίτημα από́ φοιτητές Erasmus)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

https://

2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Στόχοι του μαθήματος:

 Λειτουργίες τουριστικού marketing.
 Διαφορετικά χαρακτηριστικά τουριστικού προϊόντος.
 Ιδιαιτερότητες τουριστικού marketing.
 Τμηματοποίηση αγορών & εφαρμογή στρατηγικών.
 Tour operators, ταξιδιωτικές επιχειρήσεις & τουριστική αγορά.
 Επίδραση ταξιδιωτικών επιχειρήσεων στη διαμόρφωση του προϊόντος.
 Παράγοντες που επιδρούν στην επιλογή τουριστικών προορισμών.
 Εικόνα & ταυτότητα τόπου (branding).

Γενικές Ικανότητες

• Αυτόνομη εργασία
• Ομαδική εργασία
• Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
• Λήψη αποφάσεων

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Διδακτέα Ύλη

 Εισαγωγή στον επαγγελματικό τουρισμό.
 Συνεδριακός τουρισμός.
 Χώροι, εξοπλισμοί, ολοκληρωμένες ξενοδοχειακές υπηρεσίες.
 Επιστημονικά συνέδρια & επισιτιστικές υπηρεσίες.
 Ψυχαγωγία & ανθρώπινο δυναμικό.
 Διαχείριση ελεύθερου χρόνου.
 Εκθέσεις
 Επιχειρηματικά ταξίδια.
 Mega events.
 Event marketing.
 Branding

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
• Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class κατά τις ώρες διάλεξης/γραφείου.
• Οι παρουσιάσεις πραγματοποιούνται μέσω PPT.
• Δυνατότητα επικοινωνίας με τον διδάσκοντα μέσω e-mail.
• Διάθεση των διαλέξεων στου φοιτητές, μέσω e-class.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 30
Ασκήσεις Πράξης, μέσα στην αίθουσα 65
Αυτοτελής μελέτη 49
Σύνολο Μαθήματος (25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα) 144
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Γραπτή τελική εξέταση (100%)

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
• Βασιλειάδης, Α. Χ. (2009) Η διοικητική & το marketing των τουριστικών προορισμών, (2η έκδ.), Αθήνα: Σταμούλη.
• Fyall, A., Legoherel, P., Frochot, I., Wang, Y. (2020) Marketing τουρισμού & φιλοξενίας, Αθήνα: Rosili.
• Kerin, A. R. & Peterson, A. R. (2011) Στρατηγικές marketing, Αθήνα: Τζιόλα.
• Middleton, V. & Hawkins, R. (2004) Τουριστικό marketing, (μτφρ. Αντώνογλου, Ε.), Αθήνα: Κριτική.
• Spanos, D. V. (2019) “Branding & myth: When Persephone was abducted in mountain Olympus”, 4th International Conference on Changing
Cities: Spatial, Design, Landscape & Socio-economic dimensions, June 24-29, Chania, Greece.
• Spanos, D. V. (2017) “Branding cultural heritage: Global vs Local”, MENON, 4, pp. 54-66.
• Σπανός, Δ. Β. (2017) “Μνημεία & branding: Αλληλεπίδραση πόλης & περιφέρειας”, 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου, 30/03-02/04,
Λάρισα.

- Συναφή επιστημονικά περιοδικά:

 

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Μετάβαση στο περιεχόμενο