1. Γενικά
ΣΧΟΛΗ |
Σχολή Οικονομικών Επιστημών |
||||
ΤΜΗΜΑ |
Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
BA809 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
8 | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 3 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 0 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 0 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
3 | 6 | |||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Επιστημονικής περιοχής, Επιλογής Κατεύθυνσης | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | Δεν υφίστανται απαιτήσεις | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνική | ||||
IΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι ( εφόσον υπάρχει αίτημα από́ φοιτητές Erasmus) | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://
eclass.uowm.gr/courses/BA220/
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα πρέπει να: • Γνωρίζει την ιστορική εξέλιξη των επιχειρήσεων φιλοξενίας. • Προσδιορίζει τα χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων φιλοξενίας. • Γνωρίζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των διαφορετικών τύπων πελατών των • επιχειρήσεων φιλοξενίας. • Περιγράφει τους σκοπούς στους οποίους αποσκοπεί ο κάθε τομέας των επιχειρήσεων φιλοξενίας. • Απαριθμεί τα υποστηρικτικά τμήματα μιας επιχείρησης φιλοξενίας και να αναγνωρίζει τον κεντρικό στόχο καθενός από αυτά. |
|
Γενικές Ικανότητες |
|
• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων • Λήψη αποφάσεων • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις • Ατομική και ομαδική Εργασία |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το περιεχόμενο του μαθήματος περιλαμβάνει: • Εισαγωγή στις επιχειρήσεις φιλοξενίας. • Μορφές και τύποι επιχειρήσεων φιλοξενίας. • Τυπολογία πελατών επιχειρήσεων φιλοξενίας. • Το ξενοδοχείο και η φιλοξενία • Οργάνωση ξενοδοχείου • Ο τομέας δωματίων (Rooms Division) • Διαχείριση ανθρώπινων πόρων • Τμήμα υποδοχής • Πωλήσεις ξενοδοχειακών υπηρεσιών • Κρατήσεις • Αφίξεις • Παρεχόμενες υπηρεσίες φιλοξενίας • Αναχωρήσεις • Τήρηση λογαριασμών πελατών - λειτουργίες ταμείου |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class Οι παρουσιάσεις πραγματοποιούνται με χρήση Power Point. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας μέσω e-mail στο διδάσκοντα. Διάθεση ηλεκτρονικών παρουσιάσεων διδασκαλίας στους Φοιτητές, μέσω e-class |
||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
1. Εργασία (30%) 2. Γραπτή τελική εξέταση (70%) Οι φοιτητές καλούνται να απαντήσουν σε μια σειρά από ερωτήσεις που θα καλύπτουν το σύνολο της διδαχθείσας ύλης του μαθήματος. Αυτές θα περιλαμβάνουν: 1. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής 2. Ερωτήσεις Σωστού / Λάθους 3. Ερωτήσεις κρίσεως 4. Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία |
• Θεοχάρης Ν. (2016). Διοίκηση τομέα δωματίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Υποδοχής & Κρατήσεων, Οροφοκομία, Επικοινωνίες, Ασφάλεια Συντήρηση. Εκδόσεις Προπομπός, Αθήνα. • Λαλούμης, Δ. (2018). Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων. Εκδόσεις Φαίδιμος: Αθήνα. • Ευσταθίου, Π. (2005). Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ. Εκδόσεις Παπαζήσης: Αθήνα. • Walker, J. (2017). Introduction to Hospitality Management, 5th Edition. Pearson: USA. |
- Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |