1. Γενικά

ΣΧΟΛΗ

Σχολή Οικονομικών Επιστημών

ΤΜΗΜΑ

Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

BA809

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

8

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Διαλέξεις 3
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις 0
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) 0

ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ

3 6
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Επιστημονικής περιοχής, Υποχρεωτικό Επιλογής
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όχι
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ελληνική
IΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Ναι ( εφόσον υπάρχει αίτημα από́ φοιτητές Erasmus)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

https:// eclass.uowm.gr/courses/BA220/

2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα πρέπει να:
• Γνωρίζει την ιστορική εξέλιξη των επιχειρήσεων φιλοξενίας.
• Προσδιορίζει τα χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων φιλοξενίας.
• Γνωρίζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των διαφορετικών τύπων πελατών των
• επιχειρήσεων φιλοξενίας.
• Περιγράφει τους σκοπούς στους οποίους αποσκοπεί ο κάθε τομέας των επιχειρήσεων φιλοξενίας.
• Απαριθμεί τα υποστηρικτικά τμήματα μιας επιχείρησης φιλοξενίας και να αναγνωρίζει τον κεντρικό στόχο καθενός από αυτά.

Γενικές Ικανότητες

• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων
• Λήψη αποφάσεων
• Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
• Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
• Ατομική και ομαδική Εργασία

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Το περιεχόμενο του μαθήματος περιλαμβάνει:
• Εισαγωγή στις επιχειρήσεις φιλοξενίας.
• Μορφές και τύποι επιχειρήσεων φιλοξενίας.
• Τυπολογία πελατών επιχειρήσεων φιλοξενίας.
• Το ξενοδοχείο και η φιλοξενία
• Οργάνωση ξενοδοχείου
• Ο τομέας δωματίων (Rooms Division)
• Διαχείριση ανθρώπινων πόρων
• Τμήμα υποδοχής
• Πωλήσεις ξενοδοχειακών υπηρεσιών
• Κρατήσεις
• Αφίξεις
• Παρεχόμενες υπηρεσίες φιλοξενίας
• Αναχωρήσεις
• Τήρηση λογαριασμών πελατών - λειτουργίες ταμείου

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class
Οι παρουσιάσεις πραγματοποιούνται με χρήση Power Point. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας μέσω e-mail στο διδάσκοντα.
Διάθεση ηλεκτρονικών παρουσιάσεων διδασκαλίας στους Φοιτητές, μέσω e-class

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 30
Ασκήσεις Πράξης, μέσα στην αίθουσα 65
Εργασία 20
Αυτοτελής Μελέτη 29
Σύνολο Μαθήματος (25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα) 144
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ 1. Εργασία (30%)
2. Γραπτή τελική εξέταση (70%)

Οι φοιτητές καλούνται να απαντήσουν σε μια σειρά από ερωτήσεις που θα καλύπτουν το σύνολο της διδαχθείσας ύλης του μαθήματος. Αυτές θα περιλαμβάνουν:
1. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
2. Ερωτήσεις Σωστού / Λάθους
3. Ερωτήσεις κρίσεως
4. Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
• Θεοχάρης Ν. (2016). Διοίκηση τομέα δωματίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Υποδοχής & Κρατήσεων, Οροφοκομία, Επικοινωνίες, Ασφάλεια Συντήρηση.
Εκδόσεις Προπομπός, Αθήνα.
• Λαλούμης, Δ. (2018). Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων. Εκδόσεις Φαίδιμος: Αθήνα.
• Ευσταθίου, Π. (2005). Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ. Εκδόσεις Παπαζήσης: Αθήνα.
• Walker, J. (2017). Introduction to Hospitality Management, 5th Edition. Pearson: USA.
- Συναφή επιστημονικά περιοδικά:

 

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Μετάβαση στο περιεχόμενο