Μετάβαση στο περιεχόμενο
Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Η στρατηγική του τμήματος στηρίζεται στους παρακάτω γενικούς στρατηγικούς στόχους:  

  • Ανάπτυξη της ακαδημαϊκής και επαγγελματικής αρτιότητας των φοιτητών: Η παροχή μαθημάτων από διαφορετικούς παρεμφερείς τομείς συμβάλει καθοριστικά προς την κατεύθυνση αυτή. Ενδεικτικά παρέχονται μαθήματα όπως: Συμπεριφορά Καταναλωτή, Μάρκετινγκ, Στατιστική, Εισαγωγή στην Οικονομετρία, Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων, Προγραμματισμός Η/Υ, Υπολογιστική Νέφους, Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών, Εμπορικό Δίκαιο και Επιχειρησιακή Έρευνα.
  • Υιοθέτηση εκπαιδευτικών καινοτομιών: Το τμήμα στοχεύει στη δημιουργία δύο κατευθύνσεων  της «Διοίκησης Πληροφοριακών Συστημάτων» και της «Διοίκησης Τουριστικών επιχειρήσεων», οι οποίες έχουν συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με αντίστοιχα άλλα τμήματα.   
  • Διασύνδεση με την τοπική κοινωνία: Το τμήμα βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους τοπικούς φορείς προκειμένου να ενημερώσει για το χαρακτήρα και το περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών του. Ενδεικτικά, κάθε χρόνο γίνεται επίσκεψη από μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις εγκαταστάσεις του πανεπιστημίου προκειμένου να ενημερωθούν για τις προοπτικές ατομικής και επαγγελματικής τους εξέλιξης από τη φοίτησή τους στο τμήμα. 
  • Προσέλκυση πόρων: Το τμήμα αναζητά πόρους από την συμμετοχή των μελών ΔΕΠ σε χρηματοδοτούμενα ερευνητικά προγράμματα. Επίσης, σημαντική είναι και η αξιοποίηση των αποθεματικών που δημιουργούνται από τα προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών.
  • Ανάπτυξη συνεργασιών – Διεθνοποίηση: Απαραίτητη κρίνεται η ανάπτυξη συνεργασιών με άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα, εσωτερικού ή εξωτερικού, τόσο σε εκπαιδευτικό όσο και ερευνητικό επίπεδο αξιοποιώντας προγράμματα ERASMUS και διεθνοποίησης. 
 
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com