1. Γενικά
ΣΧΟΛΗ |
Σχολή Οικονομικών Επιστημών |
||||
ΤΜΗΜΑ |
Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
BA711 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
7 | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 3 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 0 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 0 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
3 | 6 | |||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Επιστημονικής περιοχής, Επιλογής Κατεύθυνσης | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | Δεν υφίστανται απαιτήσεις | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνική | ||||
IΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι (εφόσον υπάρχει αίτημα από́ φοιτητές Erasmus) | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://
https://eclass.uowm.gr/courses/BA219/
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα πρέπει να: • Κατανόει του αντικειμένου και των μεθόδων συμπεριφοράς των καταναλωτών. • Αξιολογεί διαφορετικές θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις. • Κατανοεί τις διαδικασίες μέσω των οποίων οι καταναλωτές αναζητούν και αξιολογούν εναλλακτικές λύσεις και διαμορφώνουν τις προτιμήσεις τους. • Αναγνωρίζει τη σημασία της συμπεριφοράς των καταναλωτών για τον σχεδιασμό αποτελεσματικών ενεργειών μάρκετινγκ. • Αξιολογεί τους τρόπους με τους οποίους οι στρατηγικές μάρκετινγκ επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών. |
|
Γενικές Ικανότητες |
|
• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων • Λήψη αποφάσεων • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις • Ατομική και ομαδική Εργασία |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το περιεχόμενο του μαθήματος περιλαμβάνει: • Εισαγωγή στη Συμπεριφορά του Καταναλωτή: πεδίο εφαρμογής, μέθοδοι έρευνας, συναφή πεδία και κλάδοι, σημασία για το μάρκετινγκ. • Εξωτερικές επιρροές: δημογραφικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά, αξίες, πολιτισμός, ομάδες αναφοράς, ηγεσία γνώμης. • Εσωτερικές διαδικασίες: επεξεργασία πληροφοριών, αντίληψη, μάθηση, μνήμη, κίνητρα, προσωπικότητα, τρόπος ζωής, στάσεις, συναισθήματα. • Θεωρία και μέθοδοι τμηματοποίησης. • Διαδικασίες λήψης αποφάσεων: στάδια λήψης αποφάσεων, τύποι αγοραστικών αποφάσεων, συμμετοχή των καταναλωτών και διαδικασίες λήψης αποφάσεων. • Συμπεριφορά μετά την αγορά. • Προστασία των καταναλωτών: πολιτική προστασίας των καταναλωτών, κυβερνητικές υπηρεσίες και οργανώσεις καταναλωτών, κανονιστικά πλαίσια και νομοθεσία. |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class Οι παρουσιάσεις πραγματοποιούνται με χρήση Power Point. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας μέσω e-mail στο διδάσκοντα. Διάθεση ηλεκτρονικών παρουσιάσεων διδασκαλίας στους Φοιτητές, μέσω e-class |
||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
1. Εργασία (30%) 2. Γραπτή τελική εξέταση (70%) Οι φοιτητές καλούνται να απαντήσουν σε μια σειρά από ερωτήσεις που θα καλύπτουν το σύνολο της διδαχθείσας ύλης του μαθήματος. Αυτές θα περιλαμβάνουν: 1. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής 2. Ερωτήσεις Σωστού / Λάθους 3. Ερωτήσεις κρίσεως 4. Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία |
• Σιώμκος, Γ. (2018), Συμπεριφορά Καταναλωτή, Broken Hill Publishers Ltd., Λευκωσία. • Solomon, M. (2018), Συμπεριφορά Καταναλωτή, Εκδόσεις Α Τζιόλα κ Υιοί ΑΕ. • Solomon, M (2017), Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Pearson. • Dimofte, C., Haugtvedt, C., Yalch, R. (2016), Consumer Psychology in a Social Media World, Routledge. |
- Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |