1. Γενικά

ΣΧΟΛΗ

Σχολή Οικονομικών Επιστημών

ΤΜΗΜΑ

Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

BA711

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

7

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Διαλέξεις 3
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις 0
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) 0

ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ

3 6
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Επιστημονικής περιοχής, Υποχρεωτικό Επιλογής
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όχι
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ελληνική
IΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Ναι (εφόσον υπάρχει αίτημα από́ φοιτητές Erasmus)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

https:// https://eclass.uowm.gr/courses/BA219/

2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα πρέπει να:
• Κατανόει του αντικειμένου και των μεθόδων συμπεριφοράς των καταναλωτών.
• Αξιολογεί διαφορετικές θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις.
• Κατανοεί τις διαδικασίες μέσω των οποίων οι καταναλωτές αναζητούν και αξιολογούν εναλλακτικές λύσεις και διαμορφώνουν τις προτιμήσεις τους.
• Αναγνωρίζει τη σημασία της συμπεριφοράς των καταναλωτών για τον σχεδιασμό αποτελεσματικών ενεργειών μάρκετινγκ.
• Αξιολογεί τους τρόπους με τους οποίους οι στρατηγικές μάρκετινγκ επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Γενικές Ικανότητες

• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων
• Λήψη αποφάσεων
• Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
• Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
• Ατομική και ομαδική Εργασία

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Το περιεχόμενο του μαθήματος περιλαμβάνει:
• Εισαγωγή στη Συμπεριφορά του Καταναλωτή: πεδίο εφαρμογής, μέθοδοι έρευνας, συναφή πεδία και κλάδοι, σημασία για το μάρκετινγκ.
• Εξωτερικές επιρροές: δημογραφικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά, αξίες, πολιτισμός, ομάδες αναφοράς, ηγεσία γνώμης.
• Εσωτερικές διαδικασίες: επεξεργασία πληροφοριών, αντίληψη, μάθηση, μνήμη, κίνητρα, προσωπικότητα, τρόπος ζωής, στάσεις, συναισθήματα.
• Θεωρία και μέθοδοι τμηματοποίησης.
• Διαδικασίες λήψης αποφάσεων: στάδια λήψης αποφάσεων, τύποι αγοραστικών αποφάσεων, συμμετοχή των καταναλωτών και διαδικασίες λήψης αποφάσεων.
• Συμπεριφορά μετά την αγορά.
• Προστασία των καταναλωτών: πολιτική προστασίας των καταναλωτών, κυβερνητικές υπηρεσίες και οργανώσεις καταναλωτών, κανονιστικά πλαίσια και
νομοθεσία.

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class
Οι παρουσιάσεις πραγματοποιούνται με χρήση Power Point. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας μέσω e-mail στο διδάσκοντα.
Διάθεση ηλεκτρονικών παρουσιάσεων διδασκαλίας στους Φοιτητές, μέσω e-class

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 30
Ασκήσεις Πράξης, μέσα στην αίθουσα 65
Εργασία 20
Αυτοτελής Μελέτη 29
Σύνολο Μαθήματος (25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα) 144
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ 1. Εργασία (30%)
2. Γραπτή τελική εξέταση (70%)

Οι φοιτητές καλούνται να απαντήσουν σε μια σειρά από ερωτήσεις που θα καλύπτουν το σύνολο της διδαχθείσας ύλης του μαθήματος. Αυτές θα περιλαμβάνουν:
1. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
2. Ερωτήσεις Σωστού / Λάθους
3. Ερωτήσεις κρίσεως
4. Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
• Σιώμκος, Γ. (2018), Συμπεριφορά Καταναλωτή, Broken Hill Publishers Ltd., Λευκωσία.
• Solomon, M. (2018), Συμπεριφορά Καταναλωτή, Εκδόσεις Α Τζιόλα κ Υιοί ΑΕ.
• Solomon, M (2017), Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Pearson.
• Dimofte, C., Haugtvedt, C., Yalch, R. (2016), Consumer Psychology in a Social Media World, Routledge.
- Συναφή επιστημονικά περιοδικά:

 

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Μετάβαση στο περιεχόμενο