1. Γενικά

ΣΧΟΛΗ

Σχολή Οικονομικών Επιστημών

ΤΜΗΜΑ

Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

BA605

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

6

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Διαλέξεις 3
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις 0
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) 0

ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ

3 6
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων, Υποχρεωτικό
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όχι
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ελληνική
IΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Ναι (εφόσον υπάρχει αίτημα από́ φοιτητές Erasmus)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

https:// https://eclass.uowm.gr/courses/ BA217 /

2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα πρέπει να γνωρίζει:
• Τις σύγχρονες τεχνολογίες διαχείρισης πληροφοριών και διαδικτύου στο μάρκετινγκ
• Δημιουργία αξίας: Προϊόντα, υπηρεσίες, περιεχόμενο
• Το ηλεκτρονικό και το κινητό (mobile) μάρκετινγκ
• Συμπεριφορά καταναλωτή στην ψηφιακή εποχή
• Έρευνα αγοράς και διαχείριση πληροφοριών
• Την εφαρμογή ηλεκτρονικού & κινητού επιχειρείν/ μάρκετινγκ σε επιχειρησιακά προβλήματα / δράσεις μάρκετινγκ
• Επικοινωνία και προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον και Μάρκετινγκ
• Τη μέτρηση αποτελεσματικότητας των παραπάνω συστημάτων & εφαρμογών

Γενικές Ικανότητες

Ο φοιτητής με την ολοκληρωμένη θεωρητική κατάρτιση και απόκτηση συγκεκριμένων γνώσεων και δεξιοτήτων αναμένεται να είναι ικανός για :
• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση των απαραίτητων τεχνολογιών
• Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις και μεταβαλλόμενες συνθήκες
• Λήψη αποφάσεων
• Αυτόνομη εργασία
• Ομαδική εργασία
• Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
• Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
• Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
• Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
• Ανάληψη πρωτοβουλιών
• Διοίκηση και διαχείριση

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Το περιεχόμενο του μαθήματος περιλαμβάνει τις παρακάτω ενότητες:
• H λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ
• Η υποστήριξη της λήψης αποφάσεων ηλεκτρονικού μάρκετινγκ με την βοήθεια συστημάτων πληροφορικής
• Κατάρτιση σχεδίου Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ
• Κατηγορίες-διακρίσεις των πληροφοριακών συστημάτων του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ
• Στρατηγική μάρκετινγκ βάσει εφαρμογών διαδικασιών
• Σχέδιο ηλεκτρονικού μάρκετινγκ
• Οn-line διαφήμιση
• Μέτρηση απόδοσης στρατηγικών ηλεκτρονικού μάρκετινγκ
• Συστήματα διαχείρισης πελατών CRM
• διαχείριση γνώσης και εξόρυξη δεδομένων μάρκετινγκ

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
• Στις διαλέξεις χρησιμοποιείται οπτικοακουστικό και αλληλεπιδραστικό υλικό με τη χρήση
των ΤΠΕ
• Η μαθησιακή διαδικασία και η επικοινωνία με τους διδάσκοντες υποστηρίζεται μέσω της
πλατφόρμας ηλεκτρονικής εκπαίδευσης e-class

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 39
Εργασία 56
Αυτοτελής μελέτη 49
Σύνολο Μαθήματος (25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα) 144
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Γλώσσα Αξιολόγησης: Ελληνική
Μέθοδοι αξιολόγησης: Επίλυση Προβλημάτων ,Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων

1. Πρόοδος (20%)
2. Εργασία εξαμήνου (20%)
3. Γραπτή τελική εξέταση (60%)

Τα κριτήρια αξιολόγησης αναφέρονται ρητά και είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές στην ιστοσελίδα του μαθήματος στο Eclass. Επιπλέον τους στέλνεται και ενημερωτικό email για την μέθοδο αξιολόγηση του μαθήματος μέσω του eclass στην αρχή του εξαμήνου

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
• Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Από τη θεωρία στην πράξη Βλαχοπούλου Μάρω. Κωδ Βιβλίου [86053196] ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ROSILI
ISBN: 978-618-5131-60-9
• Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ, ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ – ΣΕΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ, 2013, Εκδ.Rosili, M.ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ, ISBN: 978-960-
7745-32-3
• Social Media Marketing - Μάρκετινγκ με Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Tracy L. Tuten, Michael R. Solomon, 2η Έκδοση (2015), Εκδόσεις: Δίαυλος ,
ISBN: 978-960-531-341-8

- Συναφή επιστημονικά περιοδικά:

 

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Μετάβαση στο περιεχόμενο