1. Γενικά
ΣΧΟΛΗ |
Σχολή Οικονομικών Επιστημών |
||||
ΤΜΗΜΑ |
Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
BA829 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
8 | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΕ PYTHON | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 2 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 1 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 0 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
3 | 6 | |||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Επιστημονικής περιοχής, Επιλογής Κατεύθυνσης | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | Δεν υφίστανται απαιτήσεις | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνική | ||||
IΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι ( εφόσον υπάρχει αίτημα από́ φοιτητές Erasmus) | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://
https://eclass.uowm.gr/courses/BA211/
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα πρέπει να: 1. Να γνωρίζει τις δυνατότητες της γλώσσας Python 2. Να γνωρίζει τις πιο σημαντικές δομές δεδομένων της Python 3. Να γνωρίζει τις βασικές δομές απόφασης της Python 4. Να αναλύει ένα πρόβλημα 5. Να σχεδιάζει τα βήματα επίλυσής του μέσα από έναν αλγόριθμο 6. Να μεταφράζει τον αλγόριθμο σε εντολές της Python 7. Να ελέγχει και αξιολογεί το τελικό αποτέλεσμα |
|
Γενικές Ικανότητες |
|
• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων • Λήψη αποφάσεων • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το περιεχόμενο του μαθήματος περιλαμβάνει: • Εισαγωγή στο προγραμματισμό • Είσοδος, επεξεργασία και έξοδος • Δομές απόφασης • Συναρτήσεις και εξαιρέσεις • Λίστες και πλειάδες • Συμβολοσειρές • Λεξικά και σύνολα |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Διαφάνειες power point Λογισμικό IDLE Python Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class |
||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Εργαστήριο ή/και Εργασία 10% Επίσημη εξέταση στο τέλος του εξαμήνου 90% |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία |
• Gaddis,T. (2015). Ξεκινώντας με την Python, Εκδόσεις Da Vinci • Καρολίδης, Δ. (2016). Μαθαίνετε εύκολα Python, Εκδόσεις Καρολίδης • Guttag, J. (2022), Εισαγωγή στον Υπολογισμό και τον Προγραμματισμό με την Python, 3η έκδοση, Εκδόσεις Παπασωτηρίου |
- Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |