1. Γενικά
ΣΧΟΛΗ |
Σχολή Οικονομικών Επιστημών |
||||
ΤΜΗΜΑ |
Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
BA405 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
4 | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 3 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 0 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 0 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
3 | 6 | |||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Επιστημονικής περιοχής, Υποχρεωτικό | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | Δεν υφίστανται απαιτήσεις | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνική | ||||
IΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι (εφόσον υπάρχει αίτημα από́ φοιτητές Erasmus) | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://
https://eclass.uowm.gr/courses/ ΒΑ405/
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα πρέπει να: 1. Αναγνωρίζει και να συνθέτει τον προγραμματισμό, οργάνωση και διαχείριση συστημάτων μάρκετινγκ σε οργανισμούς. 2. Αποκτήσει την ικανότητα επιλογής του κατάλληλου μίγματος μάρκετινγκ στην ανάπτυξη και διαχείριση της επιχείρησης. 3. Απόκτηση βασικής γνώσης αναφορικά με την καταναλωτική συμπεριφορά και την έρευνα μάρκετινγκ. 4. Δυνατότητα σύγκρισης εναλλακτικών λύσεων προβλημάτων τιμολόγησης, τοποθέτησης και προβολής. 5. Εξετάζει την δυνατότητα διαμόρφωσης ενός μίγματος μάρκετινγκ που να επιτυγχάνει τους επιχειρηματικούς στόχους. |
|
Γενικές Ικανότητες |
|
• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών • Λήψη αποφάσεων • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
• Η έννοια, η φιλοσοφία και το περιβάλλον Μάρκετινγκ • Το σύστημα πληροφοριών και η έρευνα Μάρκετινγκ • Η καταναλωτική συμπεριφορά • Η τμηματοποίηση της αγοράς • Στρατηγική Προϊόντος • Στρατηγική τιμολόγησης • Στρατηγική διανομής • Στρατηγική επικοινωνίας • Μάρκετινγκ ολικής ποιότητας |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class Κατά τις ώρες γραφείου Οι παρουσιάσεις πραγματοποιούνται με χρήση Power Point. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας μέσω e-mail στο διδάσκοντα. Διάθεση ηλεκτρονικών παρουσιάσεων διδασκαλίας στους Φοιτητές, μέσω e-class |
||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Εργαστήριο ή/και Εργασία (10%) Επίσημη Εξέταση στο Τέλος του Εξαμήνου (90%) |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία |
• Εισαγωγή στο Marketing, Armstrong Gary,Kotler Philip, Εκδόσεις Επίκεντρο, 2009 • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Σ. Δημητριάδης, Α. Τζωρτζάκη, ROSILI ΕΜΠΟΡΙΚΗ – ΕΚΔΟΤΙΚΗ, 2010 • Μάρκετινγκ υπηρεσιών /Γαλάνης Β.. Αθήνα: εκδ. Σταμούλη, 1995. |
- Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |
• Minghui Ma, Jian Huang, Shan Lin, Shuai Yang, (2019) “From finance to marketing: Initial public offering ownership overhang and marketing in the hospitality industry”, International Journal of Hospitality Management, Volume 76, Part A, Pages 71-82, • Gene R. Laczniak, Patrick E. Murphy, (2019) “The role of normative marketing ethics”, Journal of Business Research, Volume 95, Pages 401-407. • Constantinos N. Leonidou, Magnus Hultman, (2019) “Global marketing in business-to- business contexts: Challenges, developments, and opportunities”, Industrial Marketing Management, Volume 78, Pages 102-107. |