Για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους οι πρωτοετείς φοιτητές (έχοντας ολοκληρώσει την ηλεκτρονική τους εγγραφή στο Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικών Εγγραφών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων) οφείλουν να αποστείλουν στη Γραμματεία του Τμήματος  ταχυδρομικά ή με υπηρεσία ταχυμεταφοράς (courier), τα εξής επιπλέον δικαιολογητικά με ημερομηνία αποστολής από Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 μέχρι και την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022 στη Διεύθυνση:  Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Γραμματεία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, 6ο χλμ Παλαιάς Ε.Ο. Γρεβενών Κοζάνης, Τ.Κ. 51100,  Γρεβενά

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

  • Δήλωση Ενημέρωσης Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων
  • Εκτυπωμένη και υπογεγραμμένη την Αίτηση Εγγραφής, την οποία υπέβαλαν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα των εγγραφών και η οποία περιλαμβάνει μοναδικό Αριθμό Πρωτοκόλλου.
  • Ευκρινές φωτοαντίγραφο της Αστυνομικής Ταυτότητας (και τις 2 όψεις) του πρωτοετή φοιτητή (δεν χρειάζεται επικύρωση).
  • Μία (1) έγχρωμη φωτογραφία του φοιτητή, τύπου Αστυνομικής Ταυτότητας.

 

Αφού καταθέσετε τα έγγραφα στη Γραμματεία και καταχωρηθούν όλα τα στοιχεία σας και από το Υπουργείο στο ηλεκτρονικό σύστημα, θα ενεργοποιηθείτε ως φοιτητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και με νέα ανακοίνωση θα δοθούν οι οδηγίες για την ενεργοποίηση του ιδρυματικού τους λογαριασμού.

.

 

Η Γραμματεία του Τμήματος

Όλες οι Ανακοινώσεις >>

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Μετάβαση στο περιεχόμενο