1. Γενικά
ΣΧΟΛΗ |
Σχολή Οικονομικών Επιστημών |
||||
ΤΜΗΜΑ |
Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
BA806 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
8 | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 3 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 0 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 0 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
3 | 6 | |||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Επιστημονικής περιοχής, Υποχρεωτικό | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | Δεν υφίστανται απαιτήσεις | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνική | ||||
IΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι ( εφόσον υπάρχει αίτημα από́ φοιτητές Erasmus) | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://
https://eclass.uowm.gr/courses/ ΒΑ801/
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα πρέπει να: • Κατανοεί τις βασικές έννοιες και σημασία της ποιότητας • Αναγνωρίζει και να αναλύει τις παραμέτρους του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης που επηρεάζουν την ανάπτυξη των συστημάτων ποιότητας. • Γνωρίζει τα στάδια ανάπτυξης ενός συστήματος διαπίστευσης ποιότητας και τις βασικές κατηγορίες τους • Θέτει σε εφαρμογή τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο της ΔΟΠ. |
|
Γενικές Ικανότητες |
|
• Σχεδιασμός και διαχείριση έργων • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το περιεχόμενο του μαθήματος περιλαμβάνει: • Έννοια, Σημασία, Ορισμοί Ποιότητας • Συστήματα Ποιότητας • Ενσωμάτωση ποιότητας στη στρατηγική των επιχειρήσεων. • Ανάλυση εσωτερικού - εξωτερικού περιβάλλοντος της σύγχρονης επιχείρησης - οργανισμού. • Οι κύριες σχολές ποιότητας. Βασικές αρχές. • Εργαλεία εφαρμογής μεθόδων ποιότητας. Benchmarking, Brainstorming • Συστήματα Πιστοποίησης, • Εθνικά Συστήματα Ποιότητας • Μοντέλα επιχειρηματικής αριστείας. • Ποιότητα στο Δημόσιο τομέα. |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class Κατά τις ώρες γραφείου Οι παρουσιάσεις πραγματοποιούνται με χρήση Power Point. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας μέσω e-mail στο διδάσκοντα. Διάθεση ηλεκτρονικών παρουσιάσεων διδασκαλίας στους Φοιτητές, μέσω e-class |
||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Εργαστήριο ή/και Εργασία (10%) Επίσημη Εξέταση στο Τέλος του Εξαμήνου (90%) |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία |
• Tsiotras, G., “Quality control and quality assurance models” Vol 1 EAP, Patras, 2001 • Bounds, G., Yorks, L., Adams, M., Ranney, G., “Beyond TQM: Towards enerqing paradigm” • TQM and Business Excellence (Journal ISSN 1478 – 3363). • TQM Magasine (Journal ISSN 0954 – 478X) • Βιβλίο [59414712]: Διαχείριση Ποιότητας και Οργανωσιακή Αριστεία, 8η Έκδοση, Goetsch L. David - Stanley B. Davis, Γεώργιος Μποχώρης (επιμέλεια) 8η/2018 • Βιβλίο [50656020]: Διοίκηση και Έλεγχος Ποιότητας, 2η Έκδοση, Στειακάκης Μανός - Κοφίδης Νίκος 2η/2015 |
- Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |