Οι κατατακτήριες εξετάσεις του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων θα διεξαχθούν κανονικά, μεταξύ 01 – 20 Δεκεμβρίου αφορά όλους τους υποψήφιους/ες απόφοιτους και των Ι.Ε.Κ. και Μεταλυκειακού Έτους. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα κατατίθενται στην Γραμματεία του Τμήματος μας, σε ηλεκτρονική μορφή από την 01/11/2022 έως 15/11/2022 στο email dba00013@uowm.gr
Απαιτούμενα δικαιολογητικά:
- Αίτηση Κατατακτήριες
- Φωτοαντίγραφο ταυτότητας
- Πτυχίο ή Αντίγραφο Πτυχίου
Τα μαθήματα που θα εξεταστούν οι διαγωνιζόμενοι και η εξεταστέα ύλη είναι:
1. Αρχές στην Διοίκηση Επιχειρήσεων
- Βασικές έννοιες, λειτουργίες και διακρίσεις οργανισμών
- Εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης
- Συνεργασίες και Συνασπισμοί των Επιχειρήσεων
- Οργάνωση και Μάνατζμεντ
- Προγραμματισμός
- Λήψη αποφάσεων
- Θεμελιώδεις αρχές οργάνωσης
- Ανάθεση δραστηριοτήτων
- Στελέχωση
- Παρακίνηση, διαχείριση αλλαγών
- Έλεγχος
- Ηγεσία
- Νέες προκλήσεις και θέματα διοίκησης επιχειρήσεων (κοινωνική ευθύνη,
εταιρική διακυβέρνηση, επιχειρηματική ηθική)
2. Εισαγωγή στο δίκαιο
Εισαγωγή στο δίκαιο: Έννοια του δικαίου, ηθική – χρηστά ήθη- εθιμοτυπία, διαίρεση του δικαίου, πηγές του δικαίου
Γενικές αρχές του δικαίου: νόμος – έθιμο, ερμηνεία των κανόνων δικαίου, υποκείμενα του δικαίου, φυσικά – νομικά πρόσωπα, δικαίωμα, δικαιοπραξία, συμβάσεις, αιρέσεις – προθεσμία, αντιπροσώπευση – πληρεξουσιότητα, παραγραφή – αποσβεστική προθεσμία, καλή πίστη – συναλλακτική ηθική.
3. Αρχές Μάρκετινγκ
- Η Έννοια, οι Στόχοι και το Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
- Έρευνα Αγοράς-Σχεδιασμός της Έρευνας
- Αγοραστική Συμπεριφορά του Καταναλωτή
- Τμηματοποίηση της Αγοράς, Αγορά Στόχος και Τοποθέτηση Προϊόντος
- Πολιτική του Προϊόντος- Εικόνα, Κύκλος και Εμπορικό Σήμα του Προϊόντος
- Τιμολόγηση και Παράγοντες που επηρεάζουν την Στρατηγική Τιμολόγησης
- Διανομή του Προϊόντος-Στρατηγική Δικτύων Διανομής και Μείγμα Μάρκετινγκ
- Επικοινωνία και Προβολή του Προϊόντος-Δημόσιες Σχέσεις
- Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και Στρατηγικός Προγραμματισμός Μάρκετινγκ
- Τεχνικές και Μέθοδοι Ανάλυσης στο Μάρκετινγκ