Ανακοίνωση για Κατατακτήριες Εξετάσεις 2021-2022

Οι κατατακτήριες εξετάσεις του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων θα διεξαχθούν κανονικά, μεταξύ 01 – 15 Δεκεμβρίου. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα κατατίθενται στην Γραμματεία του Τμήματος μας, σε ηλεκτρονική μορφή από την 01/11/2021 έως 15/11/2021 στο email ba@uowm.gr

Απαιτούμενα δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση Κατατακτήριες
  2. Φωτοαντίγραφο ταυτότητας
  3. Πτυχίο

Τα μαθήματα που θα εξεταστούν οι διαγωνιζόμενοι και η εξεταστέα ύλη είναι:

1. Εισαγωγή στην Διοίκηση Επιχειρήσεων

  • Βασικές έννοιες, λειτουργίες και διακρίσεις οργανισμών
  • Εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης
  • Συνεργασίες και Συνασπισμοί των Επιχειρήσεων
  • Οργάνωση και Μάνατζμεντ
  • Προγραμματισμός
  • Λήψη αποφάσεων
  • Θεμελιώδεις αρχές οργάνωσης
  • Ανάθεση δραστηριοτήτων
  • Στελέχωση
  • Παρακίνηση, διαχείριση αλλαγών
  • Έλεγχος
  • Ηγεσία
  • Νέες προκλήσεις και θέματα διοίκησης επιχειρήσεων (κοινωνική ευθύνη,
    εταιρική διακυβέρνηση, επιχειρηματική ηθική)

2. Εισαγωγή στο δίκαιο

Εισαγωγή στο δίκαιο: Έννοια του δικαίου, ηθική – χρηστά ήθη- εθιμοτυπία, διαίρεση του δικαίου, πηγές του δικαίου
Γενικές αρχές του δικαίου: νόμος – έθιμο, ερμηνεία των κανόνων δικαίου, υποκείμενα του δικαίου, φυσικά – νομικά πρόσωπα, δικαίωμα, δικαιοπραξία, συμβάσεις, αιρέσεις – προθεσμία, αντιπροσώπευση – πληρεξουσιότητα, παραγραφή – αποσβεστική προθεσμία, καλή πίστη – συναλλακτική ηθική.

3. Αρχές Μάρκετινγκ

  • Η Έννοια, οι Στόχοι και το Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
  • Έρευνα Αγοράς-Σχεδιασμός της Έρευνας
  • Αγοραστική Συμπεριφορά του Καταναλωτή
  • Τμηματοποίηση της Αγοράς, Αγορά Στόχος και Τοποθέτηση Προϊόντος
  • Πολιτική του Προϊόντος- Εικόνα, Κύκλος και Εμπορικό Σήμα του Προϊόντος
  • Τιμολόγηση και Παράγοντες που επηρεάζουν την Στρατηγική Τιμολόγησης
  • Διανομή του Προϊόντος-Στρατηγική Δικτύων Διανομής και Μείγμα Μάρκετινγκ
  • Επικοινωνία και Προβολή του Προϊόντος-Δημόσιες Σχέσεις
  • Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και Στρατηγικός Προγραμματισμός Μάρκετινγκ
  • Τεχνικές και Μέθοδοι Ανάλυσης στο Μάρκετινγκ