Ύλη Κατατακτηρίων Εξετάσεων Ακαδημαϊκού Έτους 2020-2021

Σας παραθέτουμε την Ύλη των Κατατακτηρίων Εξετάσεων του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021

  1. Εισαγωγή στην Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Βασικές έννοιες, λειτουργίες και διακρίσεις οργανισμών
  • Εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης
  • Συνεργασίες και Συνασπισμοί των Επιχειρήσεων
  • Οργάνωση και Μάνατζμεντ
  • Προγραμματισμός
  • Λήψη αποφάσεων
  • Θεμελιώδεις αρχές οργάνωσης
  • Ανάθεση δραστηριοτήτων
  • Στελέχωση
  • Παρακίνηση, διαχείριση αλλαγών
  • Έλεγχος
  • Ηγεσία
  • Νέες προκλήσεις και θέματα διοίκησης επιχειρήσεων (κοινωνική ευθύνη, εταιρική διακυβέρνηση, επιχειρηματική ηθική)

 

2.  Εισαγωγή στο δίκαιο

  • Εισαγωγή στο δίκαιο: Έννοια του δικαίου, ηθική – χρηστά ήθη- εθιμοτυπία, διαίρεση του δικαίου, πηγές του δικαίου
  • Γενικές αρχές του δικαίου: νόμος – έθιμο, ερμηνεία των κανόνων δικαίου, υποκείμενα του δικαίου, φυσικά – νομικά πρόσωπα, δικαίωμα, δικαιοπραξία, συμβάσεις, αιρέσεις – προθεσμία, αντιπροσώπευση – πληρεξουσιότητα, παραγραφή – αποσβεστική προθεσμία, καλή πίστη – συναλλακτική ηθική.

 

3. Αρχές Μάρκετινγκ

  • Η Έννοια,οι Στόχοι και το Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
  • Έρευνα Αγοράς-Σχεδιασμός της Έρευνας
  • Αγοραστική Συμπεριφορά του Καταναλωτή
  • Τμηματοποίηση της Αγοράς, Αγορά Στόχος και Τοποθέτηση Προϊόντος
  • Πολιτική του Προϊόντος- Εικόνα, Κύκλος και Εμπορικό Σήμα του Προϊόντος
  • Τιμολόγηση και Παράγοντες που επηρεάζουν την Στρατηγική Τιμολόγησης
  • Διανομή του Προϊόντος-Στρατηγική Δικτύων Διανομής και Μείγμα Μάρκετινγκ.
  • Επικοινωνία και Προβολή του Προϊόντος-Δημόσιες Σχέσεις
  • Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και Στρατηγικός Προγραμματισμός Μάρκετινγκ
  • Τεχνικές και Μέθοδοι Ανάλυσης στο Μάρκετινγκ

Απαιτούμενα δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση Κατατακτηρίων
  2. Φωτοαντίγραφο Ταυτότητας
  3. Πτυχίο ή Αναλυτική Βαθμολογία

Οι αιτήσεις για τις εξετάσεις και οι ημερομηνίες των εξετάσεων θα ανακοινωθούν σε νεότερη ανακοίνωση.

Η Γραμματεία του Τμήματος